zondag 10 oktober 2010

The colour green


Bright  green in autumn.

Fel  herfstgroen.



In the forest,

In het bos,




 on a bench

op een bank





and on some delicious pears.

en op deze verrukkelijke peren.



Bye,
Marian

Groetjes,
Marian




PS Today is
10-10-10
(so next year we'll have
11-11-11
and the year after
12-12-12
but then
we've had it
for this century!)



PS Vandaag zijn we
10-10-10
(volgend jaar hebben we dan
11-11-11
en het jaar erna
12-12-12
maar dan
hebben we het gehad
voor deze eeuw!)


13 opmerkingen:

  1. Erg mooi postje... ik vind vooral dat watertje in het bos geweldig.
    Zo mooi...

    En wie weet wat er staat te gebeuren op 12-12-12 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat groen. Ik hou er van zelf in mijn huis, heerlijk rustgevende kleur.

    Wat grappig die getallen, was me er niet zo van bewust maar erg leuk.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi toch al dat (natuurlijk) groen en die data ... blijft bijzonder!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie herfstpost weer Marian,geniet van deze mooie zondag!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je post geweldig Marian !!! echt superrrrr foto's !! fijne dag liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marian,

    Prachtige 'groenen'! Wij hebben een appeltjes groen wandje in de keuken, daar ben ik nog steeds erg blij mee. Het maakt de keuken fris & vrolijk!

    Fijn weekend & lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi! Wat leuk dat je een berichtje bij me achtergelaten hebt! En natuurlijk ook weer super om zo weer een nieuw blog te ontdekken! Ziet er ontzettend gezellig en kleurrijk uit bij je! Kom zeker nog eens vaker langs,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's!!!!!!!!!! Ik geniet. Zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat laat je ons prachtige foto's zien Marian, van al die fraaie groene Herfstkleuren. Een heerlijk rustgevend bos.....dwarrelende bladeren, en overheerlijke peren, waarvan ik er toevallig net eentje heb gegeten, zalig zijn ze.

    En je PSje is helemaal waar, grappig dat je dat schrijft, ik hou wel van mensen die opmerkzaam zijn.

    Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, jij bent dus ook een persoon die nog in de late uurtjes actief is, en tja.....bloggen is dan ook wel erg verslavend te noemen, heerlijk om er mee bezig te zijn.

    Wens je een fijne week...

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marian,
    mooie foto's heb je gemaakt, ik hou ook van groen, we hebben zelfs een muur met groen behang.
    Heb het bananenbrood door tijdgebrek nog niet kunnen maken afgelopen weekend maar deze week ga ik het echt proberen.
    Fijne week,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Marian, je maakt erg mooie foto's. Het leuke is dat simpel (peren) zo leuk is! Het hoeft niet groots te zijn. Iets kan groots worden door klein te zijn! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello dear! I got my chandelier at Maison du monde. I suppose you could purchase on line also... Thank you so much for your lovely comment!!

    Hugs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen