zondag 16 januari 2011

Paperwhite experiment





Aren't you curious which one will finally grow and bloom?
Maybe one, or two, or all three??? Or... none...

Ook benieuwd welke zal groeien en bloeien?
Eén misschien, of twee, of wie weet wel alle drie???
Of...  geen enkele...




I had no luck with paperwhites last year,
no bloom at all.
That's why this experiment.

Vorig jaar had ik in elk geval geen succes
met Paperwhites,
helemaal geen bloei.
Vandaar nu dit experiment.




Bye,
Marian

Groetjes,
Marian







19 opmerkingen:

  1. Dat gaat dus een verassing worden! Ik heb er vorig jaar wat in de tuin geplant toen ze bijna uitgebloeit waren ,dus ben benieuwd wat ze hier doen .Hoop straks mooie foto's van jou te zien!het begin is er in elk geval
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Marian, leuk die laatste 2 met een ander dieptepunt.
    Ik hoop voor je dat ze heel gauw en alledrie gaan groeien.
    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie al weer een teken van leven in de bol! Volgens mij gaat het wel lukken met die bollen! We gaan het vast te zien krijgen!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je dit jaar meer succes zal hebben, het staat in ieder geval prachtig in de glazen potjes Marian.
    Heb je nog gekeken of de verzendkosten redelijk waren bij het Witte Luik, ik hoop het maar, want het is zo leuk een bestelling van haar te mogen ontvangen.
    Wat gek eigenlijk, ik had er geen idee van dat jij in België woont hihi.
    Fijne week.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eh...volgens mij moeten ze het allemaal gaan doen, meeste voeding zit toch in de bol? Vooral wel af en toe wat water..
    Ik volg je experiment!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat wel super leuk zo in de flesjes, en hoop dat ze gaan bloeien. Heb je pal onder de bol wel iets van mos gelegd, want dan blijft het een beetje vochtig. Anders loopt het water zo naar de bodem en zullen ze zeker niet bloeien.

    Een fijne week,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat is raar, dat je vorig jaar geen bloei had. Ik heb altijd begrepen dat de bol allen ze genoeg is (met water natuurlijk) dus ik zou zeggen: alle 3 gaan ze bloeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mmm, ik denk dat dit niet gaat lukken.
    Volgens mij krijg je zo niet in bloei, die kwekers halen daar een truukje met koude mee uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Marian, Just wanted to say thanks for all your well wishes, I really appreciate it. Simone xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi zo Marian,succes hoor!fijne dag nog vandaag....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We wachten in spanning met jou af Marian!!
    Fijne week
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik ben benieuwd of het gaat lukken Marian, het gaat vast goedkomen. Laten zien hoor.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk dat het met alle drie wel goed komt...
    Let maar op....;0)
    Voorjaar in de bol
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat maak jij mooie natuurfoto's. Mijn mijn klein fototoestelletje lukt me dat niet hoor.
    Misschien ooit ......
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, we experimenten van af met die bolletjes. Maar ze zien er zeker levensvatbaar uit op jouw foto's. En trouwens... Piepauw, wat een leuke naam voor een Belgisch lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij moeten ze het alledrie gaan doen hoor! We wachten het af! Ze zijn altijd zo lief die kleine witte narcisjes!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zo, die potjes. Heb zelf een hyacint staan en die bloeit NU pas en geurt heerlijk.

    Groetjes van een naamgenoot (en je 100ste volgster!!)

    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love how you have placed the bulbs in the jars like that on top of glass and rocks. So creative!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hay Marian,

    Ik kom op jouw blog terecht via het blog van Mea..
    En die gehaakte roosjes vind ik zo beeldschoon, en ga ze nu ook proberen te maken..

    Wat een ontzettend leuke blog heb je..zoals dit expiriment met deze bolletjes..tof hoor!

    Ik ga je blog volgen..het is hier heerlijk om te kijken en neuzelen..

    Liefs en bedankt voor de uitleg van de roosjes..

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen