zaterdag 30 maart 2013

treble clef birthday card

 
in rainbow colours.
 
 
Solsleutel verjaardagskaart
in regenboogkleuren.
 
 
 
 
 
 
Eighteen years ago,
a beautiful springday,
our oldest son was born.
I remember it as if it was yesterday.

Achttien jaar geleden,
op een mooie lentedag,
werd onze oudste zoon geboren.
Ik herinner het me alsof het gisteren was.
 
 
 

A lovely sun was shining then and
a lovely sun is shining today as well,
even if it is much colder than it was 18 years ago.

Toen scheen de zon, net als vandaag,
ook al is het nu veel kouder dan 18 jaar geleden.
 


Aan iedereen een fijn paasweekend gewenst!

Have a great Easter weekend everyone!



Marian



 
 
 
 
 
 


16 opmerkingen:

  1. Happy birthday to your son, Marian and happy Easter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!! Dat zijn dagen die je niet vergeet he?
    Heel mooi kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vrolijke kaart Marian.
    Van harte gefeliciteerd met de 18e verjaardag van je zoon.
    Fijne Paasdagen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! Mijn dochter is laatst 13 geworden. En net als jij kan ik me de dag van haar geboorte nog haarfijn herinneren. Echt een "moederding" denk ik!
    Ik wens je een fijne verjaardag en fijne paasdagen!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je zoons verjaardag. Al weer 18, wat gaat de tijd snel he? Weer een prachtige kaart uit je handen getoverd. Wat een feesten zo achter elkaar in jou gezin.
    Geniet van de extra vrije dag samen.
    Hartelijke groetjes
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je zoon. Mooie leeftijd. Vierde hij het thuis.

    Ik wens je een zalig Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van Harte Gefeliciteerd met je zoon Marian! Hele fijne Paasdagen toegewenst voor jou en je gezin!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. En ik wens jullie een hele mooie verjaardag.
    En natuurlijk ook mooie Paasdagen toegewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd en gezellige dagen, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk gefeliciteerd met je zoon zijn 18e verjaardag!!

    En mogen jullie Paasdagen net zó fleurig en kleurig verlopen als de mooie kaart!!

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marian, happy birthday to your son and to you, as his mother!
    Happy Easter!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marian,
    Van harte gefeliciteerd met je jarige zoon. Achttien al weer, wat vliegt de tijd toch hè? Je hebt een prachtige kaart gemaakt..
    Ik wens jou ook een heel fijn paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van Harte gefeliciteerd met de 18e verjaardag van je zoon.. toch een bijzondere leeftijd he?! Kleine jongetjes worden groot..
    Mijn kleine man is 7. Ik geniet er volop van, voor ik het weet is hij ook 18 lentes jong!).

    Fijn pasen verder!

    Groetjes,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd alsnog, met je nu volwassen zoon!!!Al zal jij daar misschien nog een beetje anders tegen aan kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous!! Love those treble clefs in such vibrant colors. Happy Birthday to your son!

    BeantwoordenVerwijderen