woensdag 30 april 2014

Disneyland Paris




To finish the Paris posts: Here are some pictures I took in Disneyland Paris.
 
Als afsluiter van de posts over Parijs: Hier enkele foto's van Disneyland Parijs.
 
 Adorable cuddly soft toys all over, here are Mickey and Minnie.
 
Schattige knuffels alom, hier Mickey en Minnie.
 
 

But there's Andy as well if that 's more your favorite.

Maar er is ook Andy als dat meer je favoriet zou zijn.



Or maybe you prefer a balloon of Winnie?

Of misschien heb je het eerder voor een ballon van Winnie?







I don't think I can visit anywhere without noticing flowers and trees.
 
Zelfs hier vallen bloemen en bomen me op.





I wonder what this tree is with long what seems like dried
empty seedpods hanging in it?

Ik vraag me af welke boom dit is met wat eruit ziet als
gedroogde lege peulen aan de takken?



Apart from toys, balloons and attractions in a beautiful decor in
Disneyland's different 'lands', there are a lot of people everywhere
and long waiting lines on the attractions as a consequence.
Still, Disneyland is well worth a visit if you ever get the chance.
Beautiful. Magical even ;)

Naast de knuffels, ballonnen en attracties in een prachtig decor
in de verschillende 'landen' van Disneyland, zijn er natuurlijk veel mensen overal
en daarmee ook lange wachttijden aan de attracties maar toch is
Disneyland echt de moeite van een bezoek waard als je er ooit de kans
toe krijgt. Prachtig. Ja zelfs magisch ;)

 


 
 
Marian
 
 
  
 
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. We zijn er jaren geleden geweest, in het jaar dat het park open ging. We vonden het inderdaad erg leuk! Inmiddels zal er al veel veranderd zijn. Fijn dat je zo genoten hebt.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zullen jullie hebben genoten van Disneyland, het ziet er zo leuk uit!
    Vooral die laatste 2 foto's maken dat je je in een sprookje waant: prachtig!
    De boom heb ik ook eens in Griekenland gezien, heb me verwonderd over de lange peulen maar weet niet hoe ie heet.

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een sprookjesachtig log, Marian.
    Ik heb nog even naar de boom gekeken en gegoogled maar kan het zo niet vinden.
    Je hebt er wel mooie foto's van gemaakt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er nog nooit geweest maar je foto's nodigen wel uit tot een bezoek. Ik ben zo benieuwd of iemand de boom kent die je zoekt. Ik ken er twee die ook zulke zaadpeulen krijgen de Pauwlonia en de Catalpa maar of ze het zijn, onwijs moeilijk te raden zonder blad. Jij hebt in ieder geval een mooie trip gemaakt met je dochter.
    Heerlijke avond gewenst Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schrijf ik het ook nog lekker verkeer Paulownia moet het zijn haha.
    Nogmaals fijne avond gewenst Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk vermaak voor de liefhebbers, ik was er nooit en denk er ook niet te komen.
    Jaren terug met kinderen en kleinkinderen wel in verschillende pretparken geweest,deed het niet voor mezelf maar voor hun.

    Waarschijnlijk is de boom met lange lege peulen de: trompetboom zeggen wij hier

    https://www.halesia.nl/product/43/catalpa-bignonioides.html

    de paulowna boom is het zeker niet,heeft wel zaaddoosjes in trosvorm aan takken maar geen lange peulen.

    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely pictures Marian - I treated my little niece, when she was three years old, to a Paris Disney visit, but I think that we enjoyed it as much as her.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Looks very similar to our two Disney's here, yes and with long lines also. But then we don't have Paris outside though.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je t'aime Paris!
    Of je nu naar disneyland gaat of naar de stad!
    ik ben er toen ik er woonde natuurlijk ook een paar keer geweest.
    Je voelt je er meteen een kind als je er bent met alle disney figuren!
    Mooie foto's zijn het trouwens!
    Bisou, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We have visited there too around Christmas, so it was nice to see your pictures showing a touch of spring! My husband wasn't keen to go but even he thought it was magical! Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen